Σάββατο 23 Σεπτεμβρίου 2017

Patron goalgames bet


Γεια σας φίλοι και φίλες της Gastonebet
Μετά από αρκετά
δοκιμαστικά που μου επέβαλαν τα παιδιά της αγαπημένης μας ιστοσελίδας, πέρασα τα bet tests και θα είμαι μαζί σας για τα over goalgames της ημέρας.
Ασχολούμαι μία δεκαετία με το στοίχημα, έγραφα σε 2 ιστοσελίδες του χώρου, έχω σπουδάσει αθλητική δημοσιογραφία σε πασίγνωστη σχολή και κάλυπτα σε 2 εφημερίδες του χώρου τα παιχνίδια από την Λατινική Αμερική. Εξου και το παρατσούκλι που έχω μιας και λόγω μουστακίου που διατηρώ ταιριάζει γάντι.
Θέλω να γίνω το Αφεντικό(Patron) των over games και ευχαριστώ την Gastonebet που μου δίνει βήμα για να εξελιχτώ κι εγώ.
Αρχίζω παιχνίδι με :
1. Ιταλία και στο ντέρμπι του Τορίνο over 2.5 με απόδοση 1,65
2. Ολλανδία στο παιχνίδι της Χερενφεν με την Βίλεμ και απόδοση over 2.5 1,70
3. Αγγλία στο παιχνίδι της Λίβερπουλ που μου δίνει απόδοση 1,70 το over2.5
Τα λέμε αύριο όπου έχω ακόμη πιο ''ζεστά'' παιχνίδια.